TV

divendres, 13 de juny del 2008

Un joc molt llarg

A la Maho-dô...
Momoko-Anem a fer un passeig?
totes-Vale!
jo-Estará bé...
Totes van i passejant quan...
Hazuki-Espereu!
Doremi-Que vols?
Hazuki-es que...
Onpu-Que ha passat?
Hazuki-La Cris no hi és...
Aiko (des de lluny)-Està aqui!
Quan van amb l'Aiko...
Flor-Un colibrí!
jo-Colibrí... Que maco!
Onpu-Si!
jo-Sabieu que el colibrí més petit és el colibrí sun sun d'Àfrica?
Doremi-Ah,si...? No en tenia ni dea...
jo-Sunny és sol en anglés.
Momoko-Si, és veritat.
jo-Sun sun és el que sona en el joc de MY SIMS quan al EA li apareix un rombe. Que és un quadrilàter.
Hazuki-Exactament!
Jo anava continuant...
Onpu-No acabará mai?
Aiko-Que aborrit...
Hazuki-La Cristina sap un piló de coses!
jo-I que angle que supera els 90º és un anngle obtús...
FI
jo-Quin fi? Una cosa que és fina o el final...?
El FINAL
jo-Final de qué? Del món?
El FI del Mini Fan-Fic
jo-Entesos i que la cosa...
FI.

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-