TV

dimarts, 10 de juny del 2008

Llistat 1 i 2

Aqui està:
NIVELL 1 CARNIVAL (el que ets en ser del club quan comences)
Conjunt carnival 4p (m'has de dir de quin color el vols)
Una peça del conjunt 1p(M'has de dir quina i quin color)
Tap o tracordeó 3p (Has de dir si el vols com de la Doremi o com les altres i si vols que sigui d'un sol color)
Un moble per la casa del adoptat (Diges quin vols i et diré el preu)
NIVELL 2 SHARP
(tot el del 1 més coses del Sharp)
joies (has de dir quina vols i et diré el preu)
Enntrades per anar al Balneari 7p (7 per a cada pers.)
roba per les fades 2p (has de dir el color si es pot li posaré a la fada, si li ols posar un estampat també m'ho has de dir)
Després poso els del 3, el 4, el 5é i el 6é

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vols que et digui alguna cosa d'aqui?

Cília (When I grow up I want to be a granny) ha dit...

Perque es aixo?Jo ho vull ser


Firma, o si no em posaré a plorar -ε-