TV

dissabte, 14 de juny del 2008

L'história de Meves Coses

Aqui us l'explico...
A la meva classe teniem un blog. Una nena de la meva classe també en va fer un i llavors el 14 de juny del 2007 vaig fer aquest blog. Avans de fer-lo vaig rumiar:
El que faria: Volia parlar de l'Aiko de la Doremi, la Flora de les Winx club i de la Pixel Chix de la casa blava...
El nom: Tenia pensat dos noms: "Dues blaves i una Rosa" i "Dos dibuixos i una virtual". No em vaig acabar de decidir...I al final li vaig posar "elmagatzemdelesmevescoses" un dia vaig cambiar el nom i li vaig fer més curt, que és el d'ara "Meves Coses".
I ara només parla de la Doremi, que va passar?
La resposta és que vaig començar a parlar d'aquesta série...

FITXA TÉCNICA:
nom:Meves Coses (també es pot dir MC)
"germans": Ojamajos Magiques (OM) i crec que en faré un altre...
"Data naixement": 14/6/2007

Ja està... Si us pregunteu alguna cosa del blog me l'ha envieu, la penjaré i ,es clar, la contestaré al mismissim blog!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina història!
M'agrada molt més M.C!
Nataly...

Hane_Cobayila ha dit...

^.^
arigato Nata-chan!!!!!!!!!!!!

ah, les respostes d'allo no era un examen, sinó unes acts. per practik per lexamen i no calia k me les enviesis respostes!

Anònim ha dit...

ok :-(

Hane_Cobayila ha dit...

trankilaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
ja et dire el perk al correu o al xat!

manga!!! ha dit...

ola sius plau agregam bull ser sel vostra grup
sukysun_ojamajodoremi@live.id
o be
soukayna_@live.id

manga!!! ha dit...

ola sius plau agregam bull ser sel vostra grup
sukysun_ojamajodoremi@live.id
o be
soukayna_@live.id


Firma, o si no em posaré a plorar -ε-