TV

dissabte, 3 de maig del 2008

Giovanna, quin passat més trist cap.3


Avans de llegir:
Aixó és un Fanfic (el de l'aiemaxe).
La de la foto és la Giovanna.
I en aquest capitol parlarem de la seva história...
***
Aui la Hazuki estava practicant el seu Force:"inteligencia" i amb ell a part de ser més llesta, pot saver que pensa la gent i justament estava practicant aixó.
Hazuki (alça el mobil):-A llegir els pensaments!
I va captant:
"Em...4 per 5 fan...20!","Quan arrivará el pare?", "Un Bistec!Nyam!Nyam!Que booo!!!"
Hazuki:-He!He!Que divertida la Doremi!
Va practicant, i...
"Pare,mare...Espero que esteu bé...I, a beure si trobo la meva germana...Pero!!!!Q...!!!!!"
La Hazuki li fa mal el cap, perqué la persona que pensava alló s'havia fet mal.
Hazuki:-Paypay puipoy pua pua pu! Anar al lloc on está!
I es trova en mig d'un bosc i hi havia una muntanyeta de terra. El mobilet fa sons i a la pantalla hi fica:"L'última persona a la que li havies llegit els pesaments està entre la terra."
La Hazuki va treient la terra i es troba una tenda d'acampaya i a dins seu, una noia que era la Giovanna.
La Hazuki truca a la Doremi:
-Doremi vine a la botiga Maho.És urgent!
-Ara mateix!
(penjen)
La Hazuki fa magia per anar a la Maho-do.
Al cap d'una estona bé la Doremi.
Dore:-Que passa Hazuki!?
Hazu:-M'he trobat aquesta noia al bosc.
Doremi:-Que? Pero...que hi fa aqui la Giovanna?
Hazuki:-La coneixes?
Doremi:-Ja t'han ensenyat el Force?
Hazuki:-Si me'l va esenyar una bruixeta que es deia Ririko. Ella tenia el de les plantes.
Doremi:-Docs aquesta noia va ser la que me'n va eseyar a mi.
La Giovanna es desperta.
Doremi:-Gio...que t'ha passat?Com es que vius en una tenda d'acampada?
Gio:-Ara t'explicaré la meva história..."Quan era petita tenia el cabell molt llarg i me'l recollia amb unes cintes. Un dia vaig anar en una botiga de joguines que o savia i que existís. Vaig entrar i vaig veure unes juguines de fusta i de roba,i...Una dona vestida de bruixa,em pensava que estava disfressada peró vaig veure que no...perqué quan estava netejant uns trens de fusta va
fer un moviment amb les mans i van anar volant fins allá unes tauletes de nina...
Giovanna:-Es...es...Una bruixaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La dona va sortir disparada i va sortir volant i es va entransformar en un essér verd.
Gio:-S'ha entransformat!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!Socors!!!Em fará maaal!!!!!!!!!!!
GBruixa:-Callaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Em vaig callar i tremolava de por.
gbruixa:-No tiguis por.Et faré bruixeta i em deixarás tal com era avans.
I em va donar un medallo i em vaig fer bruixa peró...al final...Quan anava a entransformar de nou la bruixa,La Majo Spag. La meva fada Coco va anar a protegir-la i salvar-la la va treure en mans del segrestador, i ell la va agafar i la va deixar en un bosc tenebrós del món de les bruixes del cual qui hi ha entrat mai més en va sortir...Vaig entrar en ell tot i el perill que corria la Majo Spag hi va entrar per protegir-me vaig ser greument ferida i la MSpag va fer magia i em va curar peró...Va ser ella la que després va tenir la ferida i va morir...No em deiaven tornar al bosc l'únic que tenia era la esperança en que la Coco sortís viva. La van trobar en un riu peró morta...
Després d'alló em vaig voler tallar els cavells més curts i oblidar-ho tot...Al cap de molts anys, bé, l'any passat va desaparéier la meva germana petita de només dos anys.La meva mare era molt fina i va tenir un atac i va ser portada en un hospital,tota la família estava molt preocupada. Vaig anar a veure l'àvia que ella en sap molt de predir les coses.Sempre l'encertava!I em va dir que la trobaria aqui i així que hi vaig anar.No tinc casa i m'estic en una tenda en el bosc.I tinc l'esperança de trovar-la."
D i H:-(ploren)!Que trist!
Gio:-Ai, no ploreu! ó.ò
MRika:-Et pots estar a la botiga.
Giovanna:-Majo Spag...Majo Spag!(plora)
Mrika:-Ai...

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-