TV

dijous, 1 de maig del 2008

Force, que és aixó? cap.2

Abans de llegir:
Aixó és un Fan-fic i la de la foto és la Giovanna.
***
Avui la Doremi i l'Annalise van de camí cap al Istitut Misora.
Annalise:-Doremi, avui tornarem al món de les bruixes i practicarem el Force.
Doremi:-Force, que és aixó?
Annalise:-Avui ho descobrirás!
Van al insti i mentres fan la classe la Doremi va pensant que pot ser el Force.
Kaoru:-Haruaze!
Dore:-Crec que pot ser una gran força el nom ho diu més o menys.
Kaoru:-veig que no estás per la classe!!!!!!
Castiguen a la Doremi.
En acavar les classes...
Annalise:-Som-hi al món!
Van fins al palau de Sa Majestat i hi ha també la Flor i una bruixeta amb la patrina màgica de color taronja clar que tenia cara d'avorrida i seria.L'Annelise en veure-la se'n va.
Anna:-Ohm...Bye!Bye!
Doremi:-On vaaas???
Sa Magestat:-No passa res l'Annalise ja té el Force. Giovanna enseya-li a la Doremi el Force.
Giovanna:-Si, majestat!
S'acosta a la Doremi.
Giovanna:-Esenya el mobilet.
La Doremi el treu de la butxaca.
Gio:-prem al botó "Force".
(CLIC)
El mobil treu una llum i a la pantalla hi fica "Amor".
Doremi:-Que és aixó?
Giovanna-La paraula amor.No saps llegir o que?
Doremi:-Si ja ho sé pero...I el force?
Gio:-és aixó el teu poder gran l'amor. I el meu són els animals!
I la Gio Sonriu.
Doremi pensa:-" Em pensava que no savia ni riure. He!He!
Giovanna:-Alça el mobil i diges el que vols fer. En el teu cas són cors voladors, records bonics flors i poemes romántics.
Flor:- a mi em fica vent quins atacs tinc?
Gio:-Molinets,ventets,huracans,brises...
Dore (alça el mobil):-em...Una rosa!
Aparei una diminuta rosa.
Doremi:-Com?
Giovanna:-Tens que practicar molt!Mira jo!(alça el mobil) una girafa!
apareix ua girafa adulta.
Dore:-Que guay!
Sa Majestat:-Oh,no!
Flor:-Muueee!!!
Un tifó gegant s'emporta la Flor.
Dore (alça el mobilet):-Flor et salaré! Cors voladors!
Els cors es queden en el tifó juntament amb la Flor.
Giovanna:-Girafa allarga el coll cap allá i treu la princesa!
La girafa salva la Flor.
Gio:-Pricesa desencanta el teu encanteri!
La Flor ho fa i despareix.
Gio:-princesa ha de controlar el seu force.
Flor:-Si!Vaig amb la ma...
Llavors veu que la Doremi no hi és. Està a la Maho-do.
Doremi:-Soc una mala mare...

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-