TV

dissabte, 19 de setembre del 2009

Imatges Doremi

Doremii, a correeeee!!
Ben contenta ^^
Que fas,Doremi? O.o?

Les imatges tan agafades de videos, vaig fer pausa i jo oooh o XD i me les vai guardar.
Vaig fer o mateix amb les imatges d'ahir de l'Aiko.

Mira Silvy, aquestes també les vaig fer ahir. I jo no et dic copiona, peró tu m'ho estás dient. No entenc com pot ser que quan tinc una idea bona resulta que algú també la tingui. Mira, em podries dir copiona si ho haguessis dit i tal.
Jo les vaig penjar a les 6:15, no hi havia ningú i vaig marxar. Després tu a les 6:27 vas penjar les teves.
Amb tant poc temps no podries haber copiat clar. I tu vas i em dius copiona a mi, ni que haguessis dit abans "noies, agafaré un video posaré pausa i a vera quines imas divers em surten, les que tingui les penjaré".

PD: hi ha una que vaig penjar a ODN fa temps peró com que vaig fer el mateix sistema i a més era bonissima l'he tornat a penjar aqui.

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-