TV

dilluns, 9 de febrer del 2009

Viscaaa!!

Ja tenim més de 100 visites i el contador l'hem posat fa pocs dies!
Per aixó poso aquesta bomba d'imatges que m'ha preparat l'Olga :)

Doremi(desde una cabanya d'un arbre)-Sabeu que ha pasat?
Momoko- no, explica'm-ho!
Doremi- doncs que...
Momoko-explica!
Doremi- que aixó está brut, ho tenim que netejar!
Popi- noies, noies! notición!!
Momoko-que et pasa?
Popi- Meves Coses ja té 100 visites, i fa pocs dies que ha posat el contador :O
Doremi i Momoko- WOW!!
(la Doremi se'n va a dir la noticia a tothom i se'n va a fora i es troba amb l'Aiko)
Doremi- Aiko, saps que ha pasat?
Aiko-Si, que el blog "Meves Coses" ja té 100 visites.
Onpu-Esque l'Aiko cada dia mira el blog per si hi ha algo nou.
Doremi-...
Onpu-Que pasa?
Doremi-PERQUÉ VAS AMB BIQUINI EN PLE HIVERN!!!!!!????
Onpu- Esque acabo de fer una seció de fotos i m'he tingut que vestir aixi...

Flor-vaja... i no tindrás fred?
Aiko- Estás molt maca Flor!
Popi-saps que el blog "Meves Coses" ja té 100 visites?
Flor- t'equiboques, en té més... ara mateix en té 112...

Doremi-On está la Hazuki? m'hagradaria dir-li...
Onpu- no sé...
Aiko-busque'm- la!
Popi-si!

Coontinuará...

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-