TV

divendres, 11 de juliol del 2008

Una nova casa Maho? cap .4

La Doremi i la Giovanna surten del institut
Doremi-Que podem fer?
Giovanna-Anar a entransformar la casa Maho!
Doremi-Perque?
(Entra en escena l'Onpu)
Onpu-La casa Maho neccessita un canvi de "look"
Doremi-Home, tampoc cal...
Onpu-És igual! perque totes tornem a ser bruixes i neccessitem treballar! Peró que pot ser?
Giovanna-Una botiga de joguines!
Dore i Onpu-QUÉ??????
(De sobte...)
¿?-Eeeei!!! Doremi!!!
¿?-Doremi!
¿?-Doremi HELLO!
¿?-Doremi ^^!
Dore-:Annalise? :Aiko? Momoko? Hazuki?
Anna,Ai,Momo i Hazu-Us ajudarem!
Gio-Visca! i ara a treballar!
Annalise-Si,senyora!
Hazuki-Hi,hi!
Onpu-Que mona!
Giovanna-De mona res que m'ha dit "senyora"!
Aiko-Anem a treballar o que?
Totes-SÍiii!!!
(A la botiga...)
M.Rika-Doremi! Noies!
Floreta-Mami's! i desconegudes!
Giovanna-per a tu sóc desconeguda!? ó.ò
Flor-No ben bé...
Onpu-Em vingut aqui per canviar de look la casa Maho!
M.Rika-I que será?
Giovanna-UNA BOTIGA DE JOGUINES!
Flor-De joguines!? xaxi!
(La Flor alça la bola)
Flor-Colorín Pularín floreta floreta pí! Casa Maho transforma't!
(la casa Maho s'entranforma en "joguineria")
Momoko-Perque ha de ser una botiga de joguines?
Gi0-El meu pare feia feliços als nens petits fent joguines...Ell és fantástic i vull que a misora també s'escampi l'alegria. Ara les coses no van bé, desde que la meva germaneta ha desaparegut... Annalise, tu t'assembles a ella... tan infantil, amb aquestes cuetes i... el mateix nom...
Annalise-Ella es deia com jo!?
Giovanna-exactament! Bé,ara a treb...Peró noies!?
(Les seves companyes ploren perqué era molt trist).
Giovanna-Ai,noies... No ploreu! ó.ò
Aiko-Noies, anem a escampar la aleria per Misora!
Totes-Sí!
CONTINUARÁ...

Firma, o si no em posaré a plorar -ε-